Kamil Kanás: „Sezónu 2019/20 si hokejová verejnosť nebude pamätať kvôli udeleniu titulu, ale kvôli tomu, že ju predčasne ukončila celosvetová pandémia spôsobená vírusom COVID-19.“ (ROZHOVOR)

Góly, bitky, atmosféra či technické parádičky – aspekty, na ktoré sa, pochopiteľne, upriamuje najväčšia pozornosť zo strany fanúšikov, ale aj médií. Častokrát sa však zabúda na pozadie tohto všetkého, na ľudí, bez ktorých by toto všetko nemohlo fungovať. O organizáciu podujatí, oceňovanie najlepších hráčov a samotný marketing najvyššej slovenskej hokejovej súťaže sa stará hŕstka ľudí, ku ktorým vo väčšine prípadov smeruje iba kritika, mnohokrát neopodstatnená. Títo ľudia však obetujú prípravám a stopercentnému fungovaniu obrovskú dávku svojho času. Patrí k ním aj akciová spoločnosť ProHokej, ktorá zastrešuje Tipsport ligu. Uplynulú sezónu z ich pohľadu zhodnotil sympatický športový manažér Kamil Kanás. V rozhovore okrem iného poodkryl viacero sporných tém a vyjadril sa aj k citlivým situáciam.

Ako by ste vo všeobecnosti zhodnotili uplynulú sezónu z pohľadu ProHokeja?

Pokiaľ by sa sezóna dohrala podľa plánu a neskončila by sa predčasne, mohli by sme hovoriť o jednej z najúspešnejších sezón slovenskej najvyššej hokejovej súťaže vôbec. Podieľali by sa na tom viaceré faktory. Prvým je návrat Slovana Bratislava z KHL po siedmich sezónach. Druhým je podľa mňa najkonkurencieschopnejší nováčik v histórii Tipsport Ligy Dukla Michalovce. Najmä vďaka týmto dvom činiteľom sme zaznamenali výrazný nárast celkovej návštevnosti. Pre objektívnosť treba povedať, že sa zvýšila aj priemerná návštevnosť na viacerých tipsportligových štadiónoch. Stúpla aj športová kvalita celej súťaže. Behom celej sezóny sme sledovali vyrovnané zápasy. V určitej fáze ročníka sa nám v tabuľke vytvorili štyri pomyselné trojice. Rozdiely medzi nimi sa ku koncu základnej časti začali zužovať. Nastala situácia, kedy o konečnom poradí dvoch mužstiev po základnej časti rozhodoval jediný strelený gól. Po rozdelení tabuľky na dve šesťčlenné skupiny sme v jej hornej časti boli svedkami vzájomných zápasov najlepších tímov. V spodnej časti sme zasa sledovali tuhý boj o posledné dve postupové miestenky do play off. Ak by sa pokračovalo v súťaži, o účasti v play off by rozhodovalo posledné kolo, poprípade minitabuľka vzájomných zápasov. Zorganizovali sme tiež veľmi úspešný AllStar víkend. Žiaľ, sezóna sa predčasne ukončila pred jej najatraktívnejšiou časťou, teda play-off.

Sezóna skončila o niečo skôr, než sme všetci čakali. Vedel by si opísať situáciu, ktorá nastala u vás, v ProHokeji tesne pred stretnutím zastupiteľov klubov a ligy? Čo bolo vo vašom záujme?

V nedeľu 8.3. som bol pred začiatkom siedmeho kola nadstavby odovzdať cenu hráčovi mesiaca február Mikeovi Dalhuisenovi. Ani v najhoršom sne som však nečakal, že to je môj posledný hokejový zápas v tejto sezóne. V pondelok som prišiel do práce a štandardne som pripravil všetky grafiky na sociálne siete pre utorkové ôsme kolo nadstavby. Tie som napokon nikdy nepoužil. Nasledovalo spomínané stretnutie klubov vo Zvolene. Záujem ProHokeja bol jednoznačný – dohrať sezónu v akomkoľvek rozumnom formáte. Dokonca bol v hre plán, že v prípade zrušenia Majstrovstiev sveta sa sezóna dohrá v máji. Po diskusii so zástupcami klubov bolo jasné, že to nebude také jednoduché. Výsledok zasadnutia všetci poznáme. S odstupom času to hodnotím ako najlepšie rozhodnutie. Keď zasiahne vyššia moc, situácia je prakticky neovplyvniteľná.

Po rozhodnutí o ukončení sezóny sa z radov fanúšikov okamžite objavila obrovská kritika. Nebolo teda žiadne iné východisko?

Treba povedať, že slovenská Tipsport liga bola zrušená ako vporadí tretia z vyspelých európskych líg, po nadnárodnej EBEL a nemeckej DEL. V Česku chceli zástupcovia klubov počkať dva týždne. Podľa mňa si nepripúšťali reálnu hrozbu koronavírusu, čo im nemožno zazlievať, keďže športový svet takejto masívnej hrozbe ešte nečelil. Dnes po prerušení a zrušení takmer všetkých zámorských líg – NHL, AHL, ECHL, juniorských súťaží a najväčších súťažných líg takmer vo všetkých športoch po celom svete nikto nedokáže toto rozhodnutie spochybniť. Myslím si, že v čase uverejnenia tohto rozhovoru sa už vo svete, v pôvodnom formáte nebude hrať žiadna hokejová súťaž, vrátane KHL.

Ešte väčšiu kontroverziu vyvolalo udelenie titulu pre Banskú Bystricu. Proti boli nie len fanúšikovia, ale aj tipsportligové kluby ako Slovan a Košice, ktorí neprijali medaile. Mnoho priaznivcov smerovalo vulgarizmy, výčitky a všetku kritiku smerom k vám. Bolo to oprávnené? Vedeli by ste uviesť situáciu na správnu mieru?

Na úvod by som povedal, že pred ligovým ročníkom 2019/20 sa stala riadiacim orgánom Tipsport ligy Ligová rada. Je to orgán SZĽH, ktorý sa skladá z troch členov – prvým členom je zástupca ProHokeja a dvaja ďalší sú zástupcami SZĽH. O udelení titulu rozhodoval tento spomenutý riadiaci orgán. Žiadna hokejová liga na svete nemá podľa mňa v súťažnom poriadku doslovnú definíciu, ako postupovať pri predčasnom skončení sezóny kvôli svetovej pandémii – vzhľadom na to, že podobná situácia sa ešte nestala. Ligová rada je v prípade predčasného ukončenia majstrovskej sezóny povinná určiť konečné poradie. Na základe toho sa rozhodla udeliť majstrovský titul Banskej Bystrici, strieborné medaile Slovanu a bronzové Košiciam. Je to najvyšší riadiaci orgán súťaže, ktorý interpretoval súťažný poriadok. Ja to rešpektujem. To či to bolo správne rozhodnutie si musia vyhodnotiť jej členovia. ProHokej má na starosti marketing Tipsport ligy a preto sme o rozhodnutí Ligovej rady informovali na našich sociálnych sieťach, čo spôsobilo vlnu kritiky. Treba si uvedomiť, že nastala krízová situácia, na ktorú nebol nikto pripravený. Už to, že o konečnom poradí musí rozhodovať „okrúhly stôl“ je neštandardné. Je prirodzené, že to fanúšikovia vnímajú negatívne. Sú zvyknutí, že titul je výsledkom vybičovaných súbojov v play-off, kde si hráči siahajú na dno svojich možností. Aj preto si myslím, že udelený titul stratil na jeho pravej hodnote. Tým nemyslím, len pre fanúšikov ale aj pre samotných hráčov. Ľudia možno v tejto dobe očakávali od víťazov viac solidarity. Videli sme, že gesto odmietnutia ďalších ocenených bolo výraznejšie ako samotný titul. Sezónu 2019/20 si hokejová verejnosť nebude pamätať kvôli udeleniu titulu, ale kvôli tomu, že ju predčasne ukončila celosvetová pandémia spôsobená vírusom COVID-19.

Veľmi veľa sa hovorí o ekonomickom dopade na kluby, ktoré sa ocitajú v ťažkej finančnej situácii. Týka sa tento problém rovnako aj ProHokeja? Príde k stratám?

Sezóna bola predčasne ukončená tri kolá pred koncom nadstavby, pred play-off. To, že diváci vnímajú play off ako oslavu hokeja a tie najlepšie zápasy je každému jasné. My vnímame play-off ako najhodnotnejší produkt v hokejovej hierarchií. Nie je žiadnym tajomstvom, že počas play-off si kluby dokážu na vstupnom zarobiť viac, ako počas celej sezóny. Tie kluby to vedia a s tým príjmom počítajú už pred sezónou – to je veľmi dôležité. Dané financie im v konečnom zúčtovaní budú chýbať a pokiaľ chýbajú peniaze klubom, chýbajú aj ich hráčom. Ja som optimista a verím, že sa nejaká forma pomoci nájde a straty sa vykryjú. Vo všeobecnosti príde k stratám vo väčšine priemyselných odvetví vo svete, my nebudeme výnimkou. ProHokej ako akciová spoločnosť vlastní marketingové a televízne práva klubov. Najviac TV zápasov sa vysiela práve cez play-off. Na to sú naviazané marketingové plnenia jednotlivých partnerov – reklamné prestávky, reklamné priestory na ľade, na dresoch atď., ktoré sa ku konečnému recipientovi nedostanú. Napriek tomu pevne verím, že aj naši partneri a aj partneri jednotlivých klubov chápu, v akej situácii sa šport ocitol. Naša spolupráca s partnermi je dlhodobá, takže z tohto pohľadu by sme to mali zvládnuť.

Mali ste na play-off pripravené niečo, čo teraz nebude môcť uzrieť svetlo sveta?

Ako som už spomínal, play-off je pre nás najdôležitejšie obdobie sezóny, kedy pracujeme na 200%. Je to vrchol sezóny, na ktorí sú všetci sústredení. Ja osobne jazdím po zápasoch – každý zápas som v inom meste. Na play-off je náročné najmä to, že sa hrá skoro každý deň dlhší časový úsek. Okrem sprostredkovania samotných zápasov a ich zákulisia sme mali pripravených niekoľko noviniek, avšak aké, to si nechám pre seba. Nebolo by fér voči fanúšikom ak by si to iba prečítali po predčasne ukončenej sezóne. Ako naši tipsportligoví fanúšikovia o nás vedia, my nikdy nespíme a stále pripravujeme nové veci, realizujeme nové nápady. Určite to zapracujeme do ďalšej sezóny, času na realizáciu v tomto smere budeme mať viac ako dosť.

Najväčšou sprievodnou akciou v tejto sezóne bol AllStar víkend v Trenčíne. Ako s odstupom času hodnotíte túto akciu?

Uvedomovali sme si, že po mimoriadne úspešnom Kaufland Winter Classic budú očakávania od fanúšikov vysoké. Čo je, samozrejme, prirodzené. Aj my sa snažíme posúvať vpred. Pri sprievodnej akcií je veľmi dôležitý jej formát. My sme túto sezónu vsadili na osvedčený AllStar víkend aj s draftom. Tento formát mohli diváci vidieť prvýkrát v ročníku 2016/2017 vPoprade. Skladá sa z dvoch častí – prvou je draft ako spoločenská akcia, ktorú diváci mohli sledovať naživo prostredníctvom nášho YouTube kanálu. Druhou časťou je samotný zápas, kombinovaný so súťažami zručností. Vybrali sme formát troch proti trom, čo je podľa mňa v súčastnosti najatraktívnejší hokejový formát na svete. Veľmi lákavé sú pre divákov aj súťaže zručností, a to predovšetkým pre svoju jedinečnosť. Pre príklad uvediem Hossa Shot alebo streľbu ponad zaparkované autá. Čo sa týka príprav a organizácie, nechcem to porovnávať s KWC, keďže to je iný formát. Skúsenosti odtiaľ sú však nenahraditeľné. Organizácia AllStar víkendu bola náročnejšia, než sme si mysleli, ale všetko dopadlo nad očakávania. Diváci na štadióne si ani nevedia predstaviť, koľko vecí sa na tak veľkej akcii môže pokaziť. My podujatie vždy sledujeme z útrob štadióna a pomyselne odškrtávame či jednotlivé veci vyšli. Historicky prvýkrát sa nám podarilo dať dokopy všetkých existujúcich maskotov slovenských klubov Tipsport ligy. Za čo sa im chcem dodatočne poďakovať, lebo práve tieto maličkosti dotvárajú atmosféru celej akcie. Diváci na státie mali možnosť vyskúšať bezodný pohár úplne po prvýkrát na hokejovom zápase. Som veľmi rád, že Richard prišiel s projektom Tipsport liga Alumni, ktorý formálne zastrešuje slovenské hokejové legendy. Títo hráči, ktorí sa AllStaru zúčastnili, sú súčasťou zlatej generácie a fanúšikovia ich milujú. O tomto projekte budú priaznivci ligového hokeja ešte určite počuť. Najväčším ťahákom pre ľudí sú samotní hráči. Ja osobne som mal na starosti, aby sa všetci nominovaní hokejisti v ten istý čas stretli na rovnakom mieste. Neľahká úloha, no podarila sa. S hráčmi sa začína komunikovať vždy v dostatočnom predstihu, aby si stihli spraviť program. Chalani reagovali na nomináciu veľmi pozitívne. Všetci hráči si tú atmosféru užívali. Bola to pre nich veľká pocta byť súčasťou AllStar víkendu. Veľa sa písalo o Krisovi Versteegovi a jeho nominácii. Mrzí ma, že nie všetci hokejoví fanúšikovia na Slovensku dokážu oceniť hokejové osobnosti svetového formátu. Jeho nominácia bola absolútne oprávnená, aj keby neodohral v sezóne ani zápas. Komunikovali sme s ním skoro stále. Keby mu nenašli druhú prasklinu kosti v nohe, určite by prišiel aj keby nemohol hrať. Hráč jeho formátu robí pre Tipsport ligu veľkú reklamu, najmä v zahraničí. Z môjho pohľadu hodnotím AllStar víkend za mimoriadne vydarený. Vypredané hľadisko, šťastní diváci a nadšení hráči, rovná sa spokojnosť organizátora – aj keď my sa nemôžeme uspokojiť nikdy. Úplnou bodkou za AllStar víkendom bude pripravovaný dokument o celom evente s aktérmi podujatia, so zákulisím, rozhovormi a mnoho ďalšími exkluzívnymi zábermi. O tom, kedy akde si budú môcť diváci dokument pozrieť budeme informovať na našich sociálnych sieťach.

Vyšlo počas základnej časti všetko podľa vašich predstáv alebo je tu niečo, čo vám tak trochu skrížilo plány?

Nič konkrétne mi nenapadá, ale klamal by som ak by som povedal, že všetko vyšlo na 100%. Pri toľkých aktivitách, ktoré Tipsport liga robí to asi nie je ani možné. No najväčším skrížením plánov je to, že sa sezóna predčasne ukončila, keď bola fantasticky rozbehnutá. Cítil som záujem o hokej zo všetkých strán – média, fanúšikovia, športová obec. Mal som pocit, že Tipsport liga bola v tejto sezóne na jej výslní. Vďaka dlhodobému budovaniu dobrého mena a značky jej hodnota postupne rastie. Prispeli k tomu aj faktory, ktoré som spomenul pri prvej otázke. Celkovo šport ako taký prežíval mimoriadne úspešné obdobie. Toto odvetvie bolo veľmi zaujímavé pre sponzorov. Ľudia investovali do športu nemalé finančné prostriedky. Nikto si ani len nedokázal predstaviť, čo sa stane. To obdobie po bude pre šport veľmi náročné. Veľa vecí sa bude musieť budovať od nuly, a to nie len v športe. Každého z nás to nejakou formou zasiahlo.

Zlatá prilba či Hráč mesiaca – aj to sú ocenenia, o ktorých mohli rozhodovať z veľkej časti priaznivci ligového hokeja. Malo to úspech a môžme ich teda očakávať aj v novom ročníku? Ako k nim pristupovali hráči, vzbudilo to v nich motiváciu?

Môžem povedať, že obe rubriky sa tešia veľkej obľube či už u fanúšikov alebo samotných hráčov. Hráč mesiaca funguje už druhú sezónu. V tej minulej sme pracovali s trošku iným formátom, kedy sme s hráčmi točili veľmi úspešné medailóniky. Vzhľadom na to, že nám odišla moderátorka Simča Leskovská, sme tento formát zrušili a zmenili ho. Chceli sme mu pridať aj vážnosť, čo sa podarilo. Oceňovanie hráčov pred zápasom funguje takmer vo všetkých vyspelých zahraničných ligách. Aj u nás to malo veľký úspech. Predsa len, keď ocenenie odovzdávate pred vypredaným hľadiskom má to inú emóciu aj pre hráča, aj pre fanúšikov. Takže táto rubrika bude určite pokračovať aj v nasledujúcej sezóne, avšak jej presný formát ešte neprezradím. Čo sa týka Zlatej prilby, je to rubrika, ktorá funguje v spolupráci s naším partnerom Tipsport už niekoľkú sezónu. Hlasovanie prebieha v našej appke. Priemerne hlasuje okolo dvetisíc užívateľov mobilnej aplikácie, čo je slušné číslo. Túto sezónu sme si naozaj dali záležať na výbere gólov, pričom hráči nám to častokrát uľahčovali. Naozaj, niektoré góly, ako napríklad Demitrovka Borisa Sádeckého obleteli svet. Teraz nás ešte čaká hlasovanie o Najkrajší gól sezóny. O všetkom budeme našich fanúšikov informovať prostredníctvom sociálnych sietí. Čo sa týka hráčov tak najväčšia motivácia pramení z kabíny, kde sa tieto rubriky veľmi intenzívne preberajú. Túto sezónu sme aj vďaka spolupráci s Timeoutom prinášali fanúšikom v aplikácii rozhovory s čerstvými víťazmi, kde sa mohli dozvedieť pocity víťazov a zákulisné informácie. Zlatá prilba bude s určitosťou pokračovať aj budúcu sezónu.

Ďalšou novinkou pred aktuálnou sezónou boli živé prenosy, ktoré sa presunuli z husté.tv na tipsport.tv. Naplnilo to očakávania?

Veľmi horúca téma najmä zo začiatku sezóny. Pokiaľ sú fanúšikovia na niečo zvyknutí, je to na štandardnej úrovni a zadarmo, zmeny prijímajú len veľmi ťažko. Bežný fanúšik nemá vedomosť o dlhodobom zámere ligy. Jeho zaujíma iba aktuálna situácia. Žijeme v ére streamových gigantov ako Netflix, HBO.GO a pod.. Ako som už spomínal, aj Tipsport liga má určitú hodnotu, preto sa tento krok dal očakávať. Pokiaľ ľudia budú chcieť pozerať športové prenosy, budú si za to musieť zaplatiť. Presun práv na streamovanie súvisel s novou partnerskou zmluvou. Z dlhodobého hľadiska to bolo veľmi dobré rozhodnutie. Streamy z jednotlivých zápasov začala vyrábať česká spoločnosť, ktorá sa stará o stretnutia v Českej republike už veľmi dlhú dobu. Zo začiatku sezóny sme sa borili s technickými problémami v súvislosti s kvalitou infraštruktúry na jednotlivých štadiónoch. Postupom času a po intenzívnom vyhodnocovaní jednotlivých zápasov sa chyby začali odstraňovať. My sme sa tým pádom začali približovať k predstavám pred sezónou. Naozaj sme pre skvalitnenie streamov robili čo sme mohli. Ja osobne som si sadol do komentátorského kresla. Môžem povedať, že aktuálne pracujeme aj na tom aby si zápasy budúcej sezóny mohli pozrieť aj fanúšikovia zo zahraničia. Najväčšou výhodou je pre nás to, že sme získali záznamy zápasov. Vytvoril sa nám tak jedinečný priestor na využívanie exkluzívneho kontentu. Oživili sme náš YouTube kanál, kde sme začali uverejňovať highlighty a záznamy zo zápasov. Neskôr sme začali „vystrihovať“ najzaujímavejšie momenty zo zápasov: bitky, zákroky, kuriózne momenty, atď.. Všetky videá sme začali zdieľať na našich sociálnych sieťach, čo malo fantastický úspech a vysokú sledovanosť. Napríklad spomínaný gól Borisa Sádeckého mal dosah takmer polmilióna užívateľov na sociálnych sieťach. Celkovo najsledovanejšou rubrikou sú bitky. Je tomu tak aj v zámorí. Snažil som sa analyzovať veľmi dlho, prečo bitka zaujme fanúšika hokeja viac, ako pekný gól. Je to pravdepodobne tým, že z psychologického hľadiska negatívne emócie vzbudzujú u človeka väčší záujem ako tie pozitívne.

Veľký úspech zožala ďalšia edícia tipsportligových kartičiek. Tie mali mať pokračovanie v podobe dodatočnej play-off edície. Môžu sa naň zberatelia tešiť aj napriek koncu súťaže?

Hokejové kartičky patria medzi najpopulárnejšie marketingové aktivity Tipsport ligy. Kartičky zažívajú najraketovejší vzostup každú sezónu aj vďaka firme SportZoo, ktorá sa snaží podobne ako my posúvať stále svoje limity. Vznikajú z toho nádherné kúsky ako Stick cards – kartičky s kúskami hokejky alebo Jersey cards – kartičky s kúskami dresu. Najväčším trhákom sú tzv. Letters cards – kartičky s písmenami z dresu. Vždy keď vidím ako sa nejakému zberateľovi podarí vyzbierať celé meno z Letter, poteší ma to. Už ako dieťa som zbieral hokejové kartičky a tá vášeň mi zostala doteraz. Momentálne ich už nezbieram, avšak pomáham s ich prípravou. Je to omnoho zodpovednejšia úloha, než sa na prvý pohľad môže zdať. Veľa fanúšikov to netuší, no príprava a výroba kartičiek je mimoriadne časovo náročná. Bavíme sa o niekoľkých mesiacoch. Najkomplikovanejšou časťou sú podpis karty, tie sa musia najprv vytlačiť, potom rozdistribuovať na kluby, ktoré ich dajú podpísať hráčom a zasa pošlú k nám. Na tieto úkony s klubmi máme približne týždeň. Môžem povedať jednu zaujímavosť z tohtosezónnej prvej edície kartičiek. Keďže sme kartičky na podpis poslali na kluby pred reprezentačnou prestávkou, veľa hráčov ich nestihlo podpísať lebo si plnili reprezentačné povinnosti. Kartičky zostali na klube a hráč, ktorého podpisy nám chýbali bol na repre zraze na opačnom konci Slovenska. Bol víkend a vedel som, že ma čaká okružná jazda po Slovensku. Našťastie nám pomohla kolegyňa z vedľajšej kancelárie, ktorá išla do toho mesta na vianočný večierok. Kartičky mi podala z vlaku neďaleko mesta, kde býval spomínaný hráč. S ním som sa vopred dohodol a po prevzatí kartičiek na vlakovej stanici som za ním vycestoval. Kartičky ochotne podpísal a ja som cestoval späť do Bratislavy. Odovzdal som kartičky, ktoré sa hneď začali baliť do balíčkov. Nasledujúce ráno sa kartičky z baliarne presunuli do skladov predajní Kaufland a ešte ten týždeň sa začali predávať. Bol to posledný hráč, ktorého podpisy nám chýbali. Aj takéto zážitky prináša naša práca. (smiech) Druhá edícia kartičiek bola naplánovaná pred play-off, presne ako ste spomenuli v otázke. Žiaľ, predčasné ukončenie sezóny ich výrobu trošku spomalilo. Ako už iste viete, najproblematickejšie sú podpis karty. Veľa zahraničných hráčov odcestovalo domov, do zámoria. My momentálne hľadáme spôsoby ako získať ich podpisy a jedinou možnosťou sú podpisové hárky s nálepkami. Verím, že nám to fanúšikovia odpustia ale má to objektívne príčiny. Táto edícia bude primárne zameraná na úspešný AllStar víkendu 2020. Budú v nej môcť nájsť aj update base set prvej edície. Dovolím si neskromne tvrdiť, že táto edícia bude opäť najlepšia a najúspešnejšia, ako aj každá predtým. Otázkou stále zostáva len to, kedy si zberatelia kartičky budú môcť v našej aplikácii kúpiť. Pôvodný termín bol naplánovaný na začiatok apríla. Vzhľadom na všetky opatrenia, ktoré maximálne rešpektujeme je jasné, že to nestihneme. Budeme sa snažiť aby to bolo čo najskôr a o všetkom budeme našich fanúšikov informovať. Grafické vizuály máme pripravené a postupne začneme kolekciu predstavovať.

Aké sú Vaše a všeobecne plány ProHokeja po skončení aktuálneho ligového ročníka? Čaká vás zaslúžený odpočinok?

Určite si sezónu vyhodnotíme, podrobne zanalyzujeme a začneme pripravovať tú nasledujúcu. Celkový harmonogram tohto štandardného postupu nám narúša situácia ohľadom koronavírusu. Nevieme dokedy pandémia potrvá a ako to ovplyvní začiatok ďalšej sezóny. Ja si želám, aby táto situácia skončila čo najskôr. Verím, že pred letom už bude po všetkom a budeme sa môcť sústrediť len na hokej. Ja som si hneď po skončení sezóny zobral pár dní voľno. Musel som to celé spracovať. Ja som ten typ človeka, ktorý si ráno po zobudení zapne mobil a pozrie si počet nahratých bodov vo Fantasy lige. Skontrolujem či som predbehol mojich kolegov a navolím si novú zostavu. Potom si pozriem výsledky nočných zápasov a deň sa môže začať. Asi si budem musieť nájsť nový rituál. Momentálne pracujem formou home-office, ako väčšina. Čaká nás individuálne vyhodnotenie sezóny jednotlivých hráčov. Máme naplánované rôzne formy aktivít na našich sociálnych sieťach, ktorým sa budem venovať. Naši fanúšikovia sa majú určite načo tešiť aj v tomto období bez hokeja. Budeme sa snažiť im ten hokej nejakou formou priniesť do života.

Chystáte už teraz nejaké novinky na ďalšiu sezónu? Veľa sa hovorí o novej, veľkej sprievodnej akcii. Vedeli by ste prezradiť o čosi viac?

Prakticky hneď po skončení All Star víkendu 2020 sa začali prípravy na sprievodnú akciu ročníka 2020/21. V momentálnej situácii je bezpredmetné povedať k tomu viac. Keď budeme vedieť, že nasledujúca sezóna začne v riadnom termíne, určite poodhalíme viac.

Na záver by som sa chcel poďakovať všetkým hráčom, klubom, maskotom, športovým novinárom a moderátorom a celej hokejovej rodine za sezónu 2019/20. Všetkým želám, aby v zdraví prežili tieto ťažké časy a aby sme sa opäť stretli v sezóne 2020/21.

Úplne na záver by som sa chcel poďakovať všetkým portálom, s ktorými spolupracujeme a špeciálne redakcii Timeoutsk.sk.

Autor: Silvester Bobko, Grafika: Kristína Prievalská

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*